Media / Tiedotteet / Muksu tuo markkinoille jogurttivalmisteita

Muksu tuo markkinoille jogurttivalmisteita

24.1.2004

Talviterveiset Muksulta!

Uusi vuosi – ja uudet kujeet:
Nyt Muksu on saanut taustalleen entistäkin vahvempaa  ravitsemusosaamista!

Nutricia Baby Oy:n ensimmäinen vuosi lähtee reippaasti käyntiin. Valion perinteet ja Nutrician kansainvälinen osaaminen on nyt yhdistetty ja tarjolla on entistä kehittyneempiä ja korkealaatuisempia tuotteita.

Viime vuonna Muksu-tuotemerkki siirtyi Valiolta Nutricia Baby Oy:n omistukseen. Nutricia on johtava kansainvälinen lastenruokien ja kliinisten ravintovalmisteiden valmistaja, joka toimii yli 100 maassa. Lasten ravitsemuksen asiantuntemusta meillä on jo entuudestaan yli sadan vuoden ajalta. Teemme jatkuvasti laajaa tutkimus- ja kehitystyötä eri asiantuntijatahojen, mm. useiden yliopistosairaaloiden kanssa. Lisätietoa yrityksestämme saat mm. kansainväliseltä Internet-sivustoltamme www.numico.com.

UUTUUS! Nutricia Muksu lempeän pehmeät jogurttivalmisteet

Vuodenvaihteen myötä Nutricia esittäytyy myös kuluttajille kaupan hyllyillä! Tammikuussa Nutricia toi markkinoille uudet, lempeän makuiset jogurttivalmisteet suosittujen puurojen ja vellien seuraksi.

Helposti lusikoitavat persikka ja päärynä maut ovat rakenteeltaan tasaisia ja maultaan tuoreen veroisia. Tuotteet myydään Muksulle tutussa 2 dl Tetra-pakkauksessa, jotka ovat käteviä niin kotona kuin reissussakin. Hyllystä tunnistat Muksu jogurttivalmisteet raikkaan keltaisesta pakkauksesta.

Tiesitkö, että Muksu tuoteneuvonta päivystää nyt 24h JOKA PÄIVÄ?

Suosittu Muksu tuoteneuvonta on nyt aina avoinna. Vuosien saatossa olemme vastanneet useisiin kyselyihin lähtien tuotteiden käytöstä kotikeittiössä tai säilyttämisestä kanoottimatkalla aina puurojen saatavuuteen etelän aurinkorannoilla! Palaute palvelustamme on ollut niin rohkaisevaa, että päätimme pidentää aukioloaikoja kaikille sopiviksi: lapsiperheillä kun saattaa olla yölläkin kysyttävää pienten valvottaessa!

Kerromme mielellämme sinulle myös jatkossa toiminnastamme ja uutuustuotteistamme. Mikäli sinulle tulee kysymyksiä niin autamme mielellämme. Alta löydät yhteystietomme.

Mukavaa kevään odotusta – ja ennen kaikkea: Hyvää ruokahalua!

Terveisin,

Nutricia Muksu

Nutricia on johtava kansainvälinen lastenruokien valmistaja, joka toimii yli 100 maassa. Lasten ravitsemuksen asiantuntemusta yrityksellä on jo vuodesta 1901. Yrityksen kantavana ajatuksena on tarjota pienelle ihmiselle ensimmäisestä ateriasta lähtien joka päivä maistuvaa, monipuolista ja ravitsemuksellisesti täysipainoista ruokaa hyvinvoinnin ja kasvun tueksi. Tuotteita kehitetään jatkuvasti niin ravitsemuksellisesti kuin maku- ja pakkausominaisuuksiltaankin vastaamaan viimeisintä tutkimustietoa ja nykyperheiden tarpeita. Hyvä lastenruoka syntyy tiedolla, taidolla ja tunteella.